Informații utile

Tot ce trebuie să știi înainte!

Ce trebuie să știi și de ce ai nevoie înainte de ȘEDINȚA DE PROBĂ:

 

MĂNÂNCĂ

Organismul are nevoie de energie înainte de sală, de aceea este recomandat sa mananci inainte de antrenament. Cele mai potrivite alimente pe care poți să le consumi înainte de sală sunt banane, pui, orez, legume, iaurt grecesc, ovăz, pâine integrală, ouă sau smoothie-uri de fructe. Nu trebuie sa mananci mult cantitativ, dar este necesar.

ȘEDINȚA DE PROBA

La prima sedinta de proba, costumul este pus la dispozitie de noi. Trebuie sa ai doar o pereche de incaltaminte curata, de sala.

HIDRATEAZĂ-TE

Știm deja cât de importantă este apa pentru sănătatea noastră, însă când vine vorba de miscare, hidratarea organismului este cu atât mai importantă, deoarece transpirăm continuu, iar corpul trebuie să rămână hidratat din moment ce pierde cantități destul de mari de apă. Totodată, un organism hidratat corect este un organism plin de energie.

Raportul de timp/eficiență

 

  • 20 de minute este echivalentul a 4 h de sala clasica
  • Lucrarea mușchilor agoniști și antagoniști
  • Se ard peste 500 de calorii in timpul antrenamentului, proces care continua si dupa câteva de ore de la terminarea antrenamentului EMS
  • O sesiune pe săptămână este suficientă pentru a vă atinge obiectivele
  • Pe toată durata antrenamentului veţi fi asistaţi de un antrenor personal
  • Ambianţa, confortul sporit şi intimitatea din sala de sport pe care o veţi simţii în timpul antrenamentului
  • Loc de parcare inclus

Sunteți gata să urcați la alt nivel cu E-Body?